01 lutego 2014

ho, ho, ho

W sumie postapiłam nieładnie opuszczając bloga bez uprzedzenia, to już ponad rok od ostatniej aktualizacji D:
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i Wasze opinie, które pojawiły się przez ten czas.
Widzę, że nadal blog zalicza kilka-kilkanaście wizyt dziennie; to duże zaskoczenie (wejścia z kenii sa szczególnie dziwne)
Gwoli ścisłości: opowiadania nie będą kontynuowane, a blog aktualizowany. Wypadłam z fandomu i pochłonęły mnie inne zajęcia. Blog sobie trochę powisi, bo w sumie dlaczego nie.
Trzymajcie się ciepło <3

6 komentarzy:

  1. ... TO JA JUŻ NIGDY NIE UJRZĘ ZAKOŃCZENIA JAGUARA? SERIO? BOSZEEEEE TTTTTTTTTTTTTTT ROK CZEKANIA A TU DUPA D: czuje się jakby ktoś mi dał mięsem w twarz D:
    no nic to twoja decyzja, pozdrawiam i życzę powodzenia w przyszłości D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze wspomnę, że jaguar to było moje pierwsze ff z exo - nadal czasami do niego wracam - sentymencik i jest super :< ♥

      Usuń
    2. przykro mi :< niestety Jaguar był pisany bez specjalnego planu, tak o, dla relaksu po maturze. No i wpadłam w wir innych zajęć i jakoś tak wygasło, już nawet totalnie nie wiem co się u nich, w exo, dzieje.

      Usuń
  2. Dobra, nieważne, i tak teksty z tego bloga są jednymi z lepszych, jakie ten fandom widział w ogóle. Powodzenia i pozdrawiam, cokolwiek teraz porabiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SKJAFHASKJDFS NO CHYBA JAKIS ZART OMG

    // KLAUDYNA

    OdpowiedzUsuń